29. detsember 2008

Aiaaasta 2008

Plaane mul eelmisel aastavahetusel ei olnud. Õigemini üks oli: ellu jääda ja kui võimalik, siis mitte eriti sandina. Selle kohta võin praegu raporteerida, et sajaprotsendiliselt täidetud.
Aprilli keskpaigaks oli mul lamamisest, valutamisest, raamatutest ja telekast täielikult siiber. Istuda ma veel ikka korralikult ei saanud, kükitada ka mitte. Auto olin juba suutnud koju sõidutada, kui istmele lisapehmenduseks padi panna, pidasin natuke vastu küll. Vähemalt poeskäimised ja nende käigus sai ka Laagri puidumarketist terrassilaud ära tellitud.
Bassein ja betoonserv olid olemas eelmisest suvest, laudu tassisin teiselt poolt maja ükshaaval, sest arst oli tõstmise rangelt ära keelanud ja kruvisid lasin sisse põlvili roomates. Peitsisin samamoodi. Valgustid tellisin Quellest. Ja 2.maiks olin valmis saanud sellise asja:Igatahes olin ma enese üle päris uhke :).
Maikuust sai kaks nädalat Eestimaa pinnalt ära oldud ja ülejäänud aur läks lahkuminekule. Seetõttu järgmised aiasaavutused jäid juba juunisse. Juuni algul tulid Garden.ee roosid ja kui ka poisil koolivaheaeg hakkas, sai okaspuuala suuremaks arendatud, põhiliselt minu nõu ja poisi jõuga. Aeg näitas paraku, et kasutatud geotekstiil selleks otstarbeks ei kõlvanud (umbrohi kasvas läbi) ja ilmselt tuleb järgmisel aastal kergkruus uuesti üles kraapida, kasutada uueks katmiseks vana head mööbli vaheriiet, mille umbrohukindlus on testitud. Vähemalt alguses oli ilus.Järgnevatest asjadest, kuuriehitusest, istutamisest ja muust olen enamjaolt juba kirjutanud, sest tolleks ajaks oli aiablogi juba alguse saanud ja nüüdseks on mõlemad blogid juba kergekujuliseks sõltuvuseks muutunud. Seejuures meeldivaks sõltuvuseks.
Kes mu kodu- ja aiaväliseid aastamõlgutusi lugeda tahab, leiab need siit.
Igatahes on aastale tagasi vaadates põhjust tantsu lüüa küll.

8 kommentaari:

  1. Sa oled üks uskumatult tubli naisterahvas! Soovin Sulle ja Su kallitele ilusat aastavahetust ja ilusat ja edukat uut aastat! Ja pea ikka oma blogisid edasi ja tee aastavahetusel ikka pauku ka!

    VastaKustuta
  2. Tubli oled jah! Aga eks trots ja viha annab elujõudu ja paneb tegutsema. Ma imetlen neid kes hakkavad saatusele vastu. Ise vajusin küll sel aastal plämmi ja ei saanud miskit oma plaanidest tehtud (häbenen ja luban olla tublim).

    Kalli teile kõigile!

    VastaKustuta
  3. Tõega tubli! Ja ma olen sajaprotsendiliselt kindel, et uuel aastal hakkad uue hooga jälle pihta! :o)) Palju jõudu ja jaksu Sulle selleks!
    Ja head vana aasta lõppu ja uue algust kõigile blogijatele!

    VastaKustuta
  4. Tõesti, lihtsalt fantast lugeda, mille kõigega oled hakkama saanud! Võime vaid aimata seda rahulolu, mis Sind möödunud aastale tagasi vaadates valdab, sest need on olnud tõesti kõrged mäed, millest oled vapralt üle roninud. Oma jonnakusega nakatad siin õnneks teisigi ;) Jõudu, jaksu ja palju päikest päevadesse ka järgmisel, 2009 aiaaastal! :)

    VastaKustuta
  5. Üks tegus ja tubli aasta. Ja ega see iseenesest tule. Inimene peab veel tegusam ja tublim olema, tulemused ju super. Ja peabki kekutama ja uhke olema nii oma töö kui iseenda üle.
    HEAD VANA-AASTA LÕPPU!

    VastaKustuta
  6. Tulin veel korraks kiibitsema:
    Head vana aasta lõppu!

    VastaKustuta
  7. head vana aasta lõppu ja head uut aastat!

    VastaKustuta